2.07.2010 г.

Гррр.

Нещото, което ме побърква... наистина ме побърква - когато някой ,без да съм му позволила, прекрачи границата и навлезе прекалено навътре в личното ми пространство; когато реши, че може да си пъха носа, където и да било из моите работи или пък, че може да прави каквото си поиска и е в пълното си право да прочете нещо, което аз съм написала без да поиска моето съгласие; когато някой сметне, че няма лошо в това да бърника в моята стая и да пипа неща, които са мои и ничии други; когато някой иска да се ровичка из мислите ми, за да ме разбере... уж; когато този някой просто ей така защото трябва всичко да знае, започне да действа против волята ми и да прави това, което е "правилно" според него, най-нагло, обръщайки гръб на това какво аз искам, без да си направи труда и да разбере.

Това ме отблъсква.
А нещото, което ме отвращава е, когато ми кажат, че съм егоист, след като споделя, че все пак трябва да се поинтересуват какво аз искам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар