17.11.2010 г.

5 centimeters per second

Финалната песен от анимацията 5 centimeters per second. Трудно ми е да използвам израза 'харесва ми!', защото е сякаш да кажа 'Харесва ми тъгата, която като камък засяда в гърлото ми и ме кара да се чувствам така безпомощтна.' Но не мога да отрека, че беше нещо, което ме остави без думи, с влажни очи и една тъжна усмивка. Красива анимация, която определено ми е на сърцето... Е, то как да не ми е...

Благодарение на добрите дела на хората, успях да разбера значението на песента, но определено не бих пожелала да я чуя на английски. На японски ми звучи още по-специално и омайващо.
Опитвам се да намеря подходящите думи, за да изразя това, което изпитвам към нея, но просто не ги намирам... Ритъмът на песента съвпада с рътъма на сърцето ми...



Няма коментари:

Публикуване на коментар